طبق گزارش‌ها، توسعه جنگ ستارگان Eclipse بهتر از آن چیزی که برخی فکر می‌کنید پیش می‌رود

طبق گزارش‌ها، توسعه جنگ ستارگان Eclipse بهتر از آن چیزی که برخی فکر می‌کنید پیش می‌رود

زمانی که Star Wars Eclipse در The Game Awards 2021 معرفی شد، کنجکاوی هایی در مورد آن وجود داشت مخصوصاً از آنجایی که توسعه دهنده Quantic Dream با تعدادی از اتهامات جدی روبرو شده است . با این حال، گزارش هایی از یک روند توسعه مشکل ساز ظاهر می شود. تام هندرسون گزارش داد که تقریباً 18 ماه است که در حال توسعه بوده و هیچ نسخه قابل بازی در حال حاضر موجود نیست.

 

علاوه بر این، طبق گزارش‌ها، این اتهامات استخدام توسعه‌دهندگان بیشتر را برای استودیو سخت‌تر کرده است. در گزارش بعدی، هندرسون معتقد بود که این عنوان می‌تواند تا سال‌های 2027 تا 2028 عرضه شود. طبق گفته یکی دیگر از منابع داخلی مشهور AccountNgt (که برای اولین بار تصاویری را قبل از معرفی بازی به بیرون درز کرد)، توسعه آنقدرها هم سخت نیست.

 

گزارش دیگری که دریافت کردم وجود یک بازی مبتنی بر Dark Sorcerer از Quantic Dream را که چند ماه پیش گزارش کرده بودم، تایید می کند. Star Wars Eclipse بازی بزرگ بعدی خواهد بود که Quantic Dream منتشر خواهد کرد. ظاهراً توسعه بهتر از آن چیزی است که شما فکر می کنید.  چه بهتر که قابل تفسیر باشد اما شاید زودتر از آنچه انتظار می رود منتشر شود.

 

همچنین شایعاتی در مورد خرید Quantic Dream توسط NetEase وجود دارد. هندرسون گزارش داد که خرید احتمالا به طور رسمی در تابستان اعلام خواهد شد.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو طبق گزارش‌ها، توسعه جنگ ستارگان Eclipse بهتر از آن چیزی که برخی فکر می‌کنید پیش می‌رود

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/93cc

خبرنامه بازی ها

گالری